Klacht: Textielcheque

op 24 december 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat wij eerder een klacht hebben ingediend over Swiss Sense, waardoor Swiss Sense ons uiteindelijk een textielcheque heeft gegeven ter compensatie, nu weer een klacht.

Het lijkt onmogelijk de textielcheque in te wisselen.

Nadat wij in de winkel in Gorichem dekbedhoezen twv EUR 59.90 hebben gekocht en betaald met de textielcheque van EUR 150, gebeurde het volgende:

De dekbedhoezen werden onder rembours á EUR 59.90 aan ons verstuurd.

De rembourskosten hebben we natuurlijk niet voldaan en de hoezen zijn retour afzender gestuurd. Inmiddels zijn we weer 2 weken verder, met als resultaat: geen hoezen en geen textielcheque (die is in Gorinchem ingenomen): Niks dus.

Gewenste Oplossing:

Als we:
1. de dekbedhoezen geleverd gekregen hebben
2. als we een nieuwe textielcheque met waarde EUR 90.10 hebben (150-59.90)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door BuurmanG