Klacht: Tevergeefs wachten op pakket

op 15 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van DHL kreeg ik een mail dat op donderdag 14-12 tussen 14 en 18 uur een pakket bezorgd zou worden.
Via track en tracé kon ik dit pakket volgen.
Volgens de informatie was het pakket overgedragen aan de bezorger en onderweg.
Echter tevergeefs gewacht want er werd niets geleverd.
Dit is al de 2e keer,dat het aangekondigde pakket niet op de aangegeven datum maar later geleverd word.
Kennelijk is DHL in de veronderstelling dat ik niets anders te doen heb.
Een volgende keer vraag ik om een andere pakketdienst.

Gewenste Oplossing:

Als een pakket op de aangekondigde tijd geleverd word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 december 2017 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket niet op het aangegeven moment bij u bezorgd is. Volgens ons systeem was er gister inderdaad sprake van een overmacht situatie. Helaas is het hierdoor niet gelukt om de zending op tijd bij u te bezorgen, waarvoor mijn excuses. Vandaag tussen 14:00 en 18:00 uur zal de bezorger alsnog bij u langs komen, hopelijk komt dit gelegen.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 15 december 2017 om 18:09 geantwoord

Het pakket zou vandaag 15-12-2017 opnieuw worden aangeboden tussen 14-18 uur.
Opnieuw tevergeefs gewacht!
En opnieuw geen pakket!!!

Alle klachten die gemeld zijn door May Koo