Klacht: teveel rente

op 16 juli 2017 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Sinds dat Vesting Finance in 2014 nadat Neckermann failliet is gegaan het heeft over genomen. Ben ik alleen maar iedere maand 110 euro aan het aflossen. Er staat nu nog een bedrag van f 2140,00 eruo open terwijl we nu al in anno 2017 zitten. De rente percentage is er erg hoog.
110×12=1320 per jaar x3 jaar= 3960 euro. wat ik nu in totaal heb afgelost. dat betekent dat ik 960,00 al te veel heb betaald.
Dat betekent na berekening van het bedrag wat open stond van 3000 euro bij Neckermann en wat ik nu nog moet betalen bij Vesting Finance
2063 staat er nog een bedrag open van 937.

Zoals u ziet had ik allang van dit probleem afgeweest als ze de rentes niet zo hoog berekenen.
Dat ze vergeten dat ik zoals ik ze verteld heb afhankelijk te zijn van mijn wisselende inkomen en dat de vaste lasten alleen maar toenemen.
Wil ik van deze rekening af. Ik heb al te veel betaald.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 01 augustus 2017 om 15:59 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Irne