Klacht: Teveel postzegels vragen i.v.m verzenden brief i.p.v frankeren

op 23 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag 1 poststuk aangeboden daar moesten 4 postzegels op maar moest een set van 5 kopen i.p.v. dat het ook gefrankeerd mogelijk was geweest. maar hiervan werd gezegd dat er geen frankeer machine aanwezig was. (stel er moet op een brief 2 postzegels is dan 5 stuks aankopen ook normaal)

Dit overkwam mij bij Post Nl kantoor bij boekhandel Bekkers op hovel
in Goirle conclusie vreemde zaak

Gewenste Oplossing:

Geen zin om ooit op deze wijs mijn post aan te bieden mijn tevreden is hiermee zoek.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 februari 2018 om 10:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw De Ruiter,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending wilde versturen maar dat u verplicht een vel van 5 postzegels moest komen. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is mogelijk dat een PostNL punt alleen postzegels verkoopt. Dan is het niet mogelijk dat ze een zending wegen en frankeren. Gelukkig is het mogelijk om via de website of de app om daar zendingen te frankeren. U kunt hier een postzegelcode invullen. Deze code betaald u via de app of de site en schrijft u op de plaats van de postzegel, dan hoeft u nooit meer postzegels te kopen bij een PostNL punt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 23 februari 2018 om 13:46 geantwoord

Een heel slechte oplossing, indien ik 1 poststuk wil verzenden wil ik 1 postzegel betalen en geen 5, de weg via de app is de oplossing niet. bovendien was voorheen bij de PostNl EMTE winkel op de Hovel wel mogelijk te frankeren en postzegels te kopen. een slechte zaak dus en denk dus aan overstappen.

Alle klachten die gemeld zijn door B.J.de Ruiter