Klacht: teveel opwaarderen

op 31 oktober 2011 over Spelpunt Bingo in de categorie Internet Games

Bericht van

6 jaren geleden - Geachte Meneer/Mevrouw, Wij willen graag reageren op uw klacht. Jammer dat u niet uw spelersnaam heeft vermeld dan hadden we u rechtstreeks kunnen aanspreken. We hebben al enkele malen onderzoek gedaan naar het spelverloop op Spelpunt en daaruit blijkt dat de winkansen eerlijk zijn verdeeld. Dat steeds dezelfde mensen zouden winnen is dan ook niet gebleken uit ons onderzoek. We hebben ook onderzoek laten doen naar het spelverloop door een onafhankelijk bedrijf. Dit bedrijf heeft meerdere spellen onderzocht op internet, waaronder ook Spelpunt. Uit dit onderzoek is gebleken dat het spel eerlijk verloopt. Hiervoor hebben we ook een certificaat ontvangen, dit kun je zelf bekijken op hun website: http://www.itechlabs.com.au/certificates/Gamepoint/RNG_certificate_spelpuntnl_061210.pdf U hoeft niet op te waarderen, u kunt ook met de dagelijkse gift spelen en uw zakgeld opbouwen. Indien u verder nog vragen heeft ,staan wij u graag telefonisch te woord. U kunt ons bereiken op:070-4272970 Met vriendelijke groeten, Het Spelpunt Team

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spelpunt Bingo in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spelpunt Bingo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spelpunt Bingo

Heeft op 16 maart 2012 om 10:32 geantwoord

We hebben de klant informatie gegeven hoe het spel werkt. Indien ze nog meer informatie wil dan kan ze ons bellen op het door ons gegeven nummer.

Alle klachten die gemeld zijn door joy472