Klacht: Teveel om op te noemen

op 22 juli 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ten eerste wordt mijn adres veranderd (adres is de orderbevestiging van de website is correct) waardoor de bezorger bij het verkeerde huis staat (voor niks thuis geweest), vervolgens adres aangepast en andere bezorgdatum gekozen en dan wordt het pakketje vergeten mee te nemen van het depot??? echt een waardeloze service dit.

Gewenste Oplossing:

wanneer hier iets mee wordt gedaan heb ik het waarschijnlijk al ontvangen maar dit kan niet zo... dit moet echt beter!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 22 juli 2019 om 18:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Brinkman,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat je jouw pakket niet hebt ontvangen.

Graag vernemen wij van jou jouw 14-cijferige pakketnummer via een van onze eigen kanalen, zodat wij jouw klacht in behandeling kunnen nemen en de desbetreffende chauffeur kunnen aanspreken. Dit kan via een privébericht via onze twitter of facebook pagina of een contactformulier op onze website.

We zien jouw bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Customer Service DPD

Alle klachten die gemeld zijn door Yessey