Klacht: Teveel loonbeslag

op 25 september 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Door GGN is er nu al een aantal maanden loonbeslag gelegd op mijn inkomen. Ik had namelijk een rekening openstaan van Bol.com. Nu heb ik alles nagekeken van afgelopen maanden en zie dat er veel teveel is afgeschreven. Al een maand ben ik bezig om hier een reactie over te ontvangen van GGN, alleen ontvang ik maar niets terug. Ik heb op 15-08 via het contactformulier een bericht hierover gestuurd. Op 25-08 telefonisch contact opgenomen om na te vragen wat er open stond, dit was een bedrag van €1113,17. Dit bedrag is al betaald en er is in totaal een bedrag van €2313,17- afgeschreven voor de vordering van Bol.com. Op 26-08 heb ik weer een uitgebreide mail verstuurd. En op 11-09 heb ik weer een mail verstuurd. Ik heb tot heden nog steeds geen reactie ontvangen om mijn vragen wat nu inmiddels een klacht is geworden. Ook wil ik zsm het bedrag ontvangen dat er teveel is afgeschreven.

Ik wil graag per mail een reactie op mijn klacht ontvangen en het bedrag terug zien op mijn rekening dat teveel is afgeschreven.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 12 oktober 2017 om 10:04 geantwoord

Geachte heer of mevrouw, wij hebben uw klacht afgehandeld. Onze reactie is zojuist via de e-mail naar u verstuurd. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens gaan wij op dit platform niet inhoudelijk in op uw klacht. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Cassie1310