Klacht: Teveel kosten en onnodig ophouden

op 12 september 2017 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

op 4 september ontvang ik een mail dat er een bedrag van 528 openstaat. Of ik even 608 euro wil voldoen. Ik maak dus het bedrag 528 over naar de opdrachtgever en de kosten naar intrum. Intrum wijzigt later na betaling het dossier en voegt 1 toe. (rekening die ook openstond maar ze kennelijk waren vergeten maar al was betaald.) Nu zijn de hoofdsommen betaald 528 en 151 en de inkassokosten 83 euro. Staat volgens intrum nu nog 163 euro open….. Pardon? Intussen wil ncoi de opleiding niet starten omdat dit bedrag nog niet betaald is.

Wordt moeilijk er is al onnodige vertraging opgelopen door het handelen van intrum en ncoi.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht joepie28

8 maanden geleden - Hoor vandaag dat NCOI er de 7 de (2 dagen na betaling nog een 67 euro op heeft gedrukt aan kosten. Dus de kosten zijn kennelijk nog hoger,.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 27 februari 2018 om 14:43 geantwoord

Heeft op 27 februari 2018 om 14:47 geantwoord

Op dit dossier is teveel betaald, dit bedrag is na meerdere verzoeken nog steeds niet terugbetaald.

Alle klachten die gemeld zijn door joepie28