Klacht: teveel ingehouden

op 17 mei 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Vanaf mei 2015 had ik loonbeslag. Hiervan is mijn vakantiegeld 1409.72 ingehouden en 558.00 maandelijks juni,jul en augustus ook. 24 augustus tot 15 oktober ben ik in de ziekte wet geweest. Waarvan er totaal 453,31 teveel inrekening is gebracht en gestort van het UWV naar GGN over 32 dagen ziektewet is er namelijk een bedrag van 1539,25 overgemaakt ook is het vakantiegeld wat bij de ww stond 26 oktober 2015 nogmaals overgemaakt bruto 792,93 netto 441,51.hierdoor heb ik al deze maanden bij deze voedselbank kunnen aankloppen en bij de huisarts omdat ik Door de bomen het bos niet meer zag.vanaf november was ik weer bij de ww terug maar wel alles kwijt.. uwv stuurdt me naar GGN die hebben het geld en Ggn stuurt me naar UWV deze stuurde me wederom naar GGN heb klachten aan gemaakt voor beide bedrijven want dat was wat bij beide bedrijven werd aangegeven . Maar helaas. Hoe kan dit nou november geen beslag meer maar wel teveel ingehouden en vakantiegeld 2016 ook nog eens weg in het midden van het jaar.

Ik wil mijn geld terug.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 27 mei 2016 om 12:58 geantwoord

Geachte mevrouw Daniels,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Deze is door onze klachtenafdeling in behandeling genomen. Er is op 20 mei 2016 telefonisch contact geweest. Een en ander is nog per email aan u bevestigd. Wij beschouwen hiermee de klacht als afgehandeld.

GGN Mastering Credit

Heeft op 15 juli 2016 om 09:11 geantwoord

Hallo en Goedemorgen klacht.nl,

Helaas moet ik meedelen dat mijn klacht niet is opgelost en vanaf 12 mei wel gebeld werd en dat ik in gelijk werd gesteld dat er veel is fout gegaan en ik gelijk had. Maar na veel bellen mails en ingesproken voicemail zou ik nu toch graag mijn geld hebben. Dit loopt nu drie maanden en over de brug komen met mijn geld doet niemand helaas

Mvg H.Daniels

Bericht van GGN Mastering Credit

6 maanden geleden - De tegenreactie van 15 juli 2016 is vandaag in het betreffende dossier geregistreerd. Wij streven ernaar binnen 10 werkdagen te reageren op de tegenreactie. GGN Mastering Credit.

Reactie van de melder van de klacht Achtbaan01

6 maanden geleden - Hopelijk kan dit spoedig worden opgelost in samenwerking met het uwv

Alle klachten die gemeld zijn door Achtbaan01