Klacht: teveel geld van rekening gehaald

op 12 oktober 2011 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

ik heb me aangemeld voor een membership bij lexa. Gekozen voor member 38.85 euro. Nu ben ik inmiddels bijna 140 euro lichter. Er zijn allerlei andere memberships afgehaald waaronder een full membership van 59 euro en nog eens 44,70 euro. Dit is wel heel sneu geld en niet de bedoeling lijkt mij!

Ik wil graag mijn geld terug.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 18 oktober 2011 om 10:53 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Katuin,

Wij begrijpen dat er meerdere bedragen van uw rekening zijn afgeschreven terwijl dit niet uw bedoeling was.

Waarschijnlijk heeft u nog een betaling gedaan voor de extra opties; Control- en Premium membership. Op de eerste betaalpagina wordt er gevraagd hoeveel maanden u een Full membership wilt aangaan, wanneer u deze heeft geselecteerd en al uw betaalgegevens heeft ingevoerd wordt er gevraagd of dat u nog gebruik wilt maken van de extra opties. Indien u geen gebruik heeft gemaakt van de diensten kunnen wij de desbetreffende bedragen zonder problemen terug storten naar uw rekening. Om deze reden willen wij u vragen om contact op te nemen met de Customer Care service met uw klantgegevens zodat wij u verder kunnen helpen.

U kunt contact opnemen met de Customer Care service door naar de website Lexa.nl te gaan en onderaan de pagina op 'Help' te klikken. U verschijnt dan op de 'Help' pagina en daar kunt u uw vraag stellen.

Lexa.nl Customer Care team.

Alle klachten die gemeld zijn door mendyk