Klacht: teveel betaald en slecht communicatie

op 29 juli 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Wij zijn in mei 2 weken van roompot naar cadzand Bad geweest. Omdat onze zoon een beenmergtransplantatie heeft ondergaan en wij van de dokter 14 dagen in eigen land na 3 jaar knokken weg mochten kozen we voor dit park. We hebben 1 uur aan de telefoon gezeten om zo goed mogelijk te boeken met onze wensen omdat dit belangrijk is voor onze zoon. De vrouw die ons hielp bij het telefonisch boeken vroeg heel aardig willen jullie misschien aan het water zitten, ik zei oo wat leuk op de rekening stond 15 euro voorkeurskosten, ik heb het niet gevraagd het werd aangeboden. Ik boekte een 8 persoonhuisje de eerste week waren we met zijn vieren, man vrouw en 2 zoons. De tweede week kwamen onze derde zoon schoondochter en hun kindje van 2 maanden een paar dagen. Dit heb ik duidelijk gezegd maar op de rekening stond gewoon voor 7 personen voor 14 dagen toeristen belasting en dat was een heel bedrag hoor. De mevrouw vroeg of we de bedden opgemaakt wilde hebben tegen meerprijs ik zei o dat is fijn. Ze vroeg heel duidelijk hoe de bedden en waar opgemaakt wilde hebben. Bij aankomst klopte hier helemaal niks van dus heb ik alles zelf over moeten doen, ik heb dit gemeld en het antwoord was ach ja kan gebeuren. We hadden hele slechte bedden de spiralen staken in je rug, ook gemeld want onze zoon sliep op de dag ook nog wel is een paar keer en die kreeg er last van, gelukkig kregen we toen een dekmatrasje, dus dat was prima. Er kwam midden in onze vakantie onder het ontbijt een mevrouw van de schoonmaak ze vroeg of ze even naar de stofzuiger mocht kijken, natuurlijk mag dat. Ze heeft een uur herry lopen maken toen zei ze ineens ooo ik ben in het verkeerde huisje. na een uur van herry ging ze weer. Toen onze buren weg gingen kwam ook daar een schoonmaakster, we zagen dat de schoonmaakster daar aan de tafel zat en rookte in een huisje waar je niet mocht roken. Toen ze weg ging liet ze alle lampen branden in de woonkamer. We hebben dit even gemeld, nou de lamp heeft 1 week gebrand. Onze kraan in de keuken ging kapot en ineens droop het water over de vloer. Mijn man die handig is heeft het gemaakt omdat we niet wilde zeuren, hij is er 2 uur mee bezig geweest in de vakantie. Weet U we hebben de manager van dit park geschreven met onze teleurstellingen en het gene waarvoor we fors betaald hebben en niet gekregen. Tot op de dag van vandaag hebben we helemaal niets gehoord nog geen sorry. Van de week kreeg ik een mail met reclame over roompot en ik schoot er gewoon van vol, wat voor ons na 3 jaar zo bijzonder had moeten worden is zo tegengevallen. Toen dacht ik ik schrijf dit aan roompot, kreeg een bevestiging van mijn mail en ik zou binnen 24 uur bericht krijgen. het is nu 4 dagen geleden en nog steeds geen bericht gehad. Nu dacht ik ik ga dit nog 1x melden en anders meld ik het via Facebook en zoover. zal zeker dan geen reclame worden voor roompot Ook de banken in het huisje zijn super slecht, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat de manager van dit park een goeie stoel kwam brengen voor onze zoon omdat hij wel zag dat het zo niet ging. Dat was wel heel vriendelijk hoor. Maar de dongen die op de rekening stonden en waar we niet voor hebben gekregen wat hoort is echt schandalig. Zo kan ik ook boeken zeg.We hopen echt dat U er iets mee wilt doen Vr GR Gerda Baarda

Wij zijn al blij dat onze zoon beter mag worden na 3 jaar knokken. We hebben geen fijne vakantie gehad door alle gebreken. We kunnen niet nog een keer gaan omdat we daar het geld niet voor hebben. Misschien zou het heel netjes zijn als we het teveel betaald voor alles wat we niet hebben gekregen terug zouden krijgen zodat we kunnen sparen voor nog een weekje vakantie. na 3 jaar ziekenhuis vechten en erg ziek zijn zou dat super zijn.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 10 augustus 2016 om 13:51 geantwoord