Klacht: Teveel afgelost

op 21 juli 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik had namelijk een schuld van €90,- bij ggn gerechtsdeurwaarders ik had een betalingsregeling met ze van €20 per maand die ik maandelijks ging aflossen een keer heb ik wat later betaald wegens omstandigheden ik heb ze erover gebeld maar ze wilden geen rekening houden ik kreeg €40 kosten erbij dat is echt niet normaal met hun gewoon triest.ik heb die €40 ook afgelost maar wat bleek ik heb te veel schuld afgelost dus dat houdt in dat ik het bedrag terug moet krijgen maar ggn weigert om mij het bedrag terug te geven eerst was het dat ik alle betaal bewijzen die ik via internet bankieren had betaald naar hun moest toesturen als bewijs dat ik had betaald want ze vonden dat ik maar 2 keren had betaald klopt van geen kant aan de hand van de betaal bewijzen zagen ze dat ik wel klaar was met aflossen ze hadden beloofd dat ik het teveel betaalde bedrag van €15 terug krijgt op mijn rekening het is niet veel maar ik heb het hard nodig.en zo gaat het spelletje na maanden nog steeds door elke keer andere smoesjes en dan krijg je opeens te horen dat ik nog €30 moet betalen is helemaal niet waar en dan weer mevr u krijgt het bedrag zo spoedig op uw rekening gestort en voor het laats dat ik ze telefonisch heb gesproken krijgt ik te horen dat die €15 naar een oude dossier is geboekt en dat terwijl ik in de schuldsanering zit dus dat is weer zo een grote leugen.ik leg die mevrouw uit dat het niet mogelijk is want ik zit in de schuldsanering ze zegt dat ik naar mijn geld kan fluiten want ik krijgt het niet meer dus dat wilt zeggen dat ik ggn gratis mijn €15 hebt gegeven dit kan echt niet dit is stelen van de armen ik heb heel wat emails gestuurd maar ik krijgt geen reactie weet niet meer hoe verder met ggn.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn teveel betaalde geld terug krijgt op mijn rekening.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 02 augustus 2016 om 15:47 geantwoord