Klacht: testerbe

op 12 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3SYQPA0157127-BE-9240
De Bezorger heeft nooit een bericht nagelaten.

Gewenste Oplossing:

Ik wil met zekerheid weten of de beweerde bezorgpogingen effectief gebeurd zijn; hoe kan dit bewezen worden als er geen berichten nagelaten zijn?

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 mei 2020 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorger die geen bericht heeft achter gelaten. Dat is natuurlijk niet fijn en het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de scangegevens kan ik zien dat u in België woont. Ik raad u daarom aan om hierover contact op te nemen met onze Belgische collega’s. Zij kunnen u hier verder mee helpen. De contactgegevens vindt u via de volgende link: https:www.postnl.becontact

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door testerbe