Klacht: testerbe

op 18 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3SYQPA0157127-BE-9240
De Bezorger heeft nooit een bericht nagelaten.
De verzending gebeurde vanuit Nederland door een firma in Nederland dus ik zie niet goed in waarom PostNL Nederland niet bevoegd zijn om dit te onderzoeken.
Als dit door de Belgische afdeling zou moeten behandeld worden, hetgeen ik betwijfel, kan PostNL Nederland dit evengoed overmaken aan de Belgische afdeling en mij daar kopij van bezorgen ten bewijze.

Gewenste Oplossing:

Als ik niet afgewimpeld word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 mei 2020 om 10:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap inderdaad dat u graag wilt dat dit opgelost wordt. PostNL België heeft hun eigen klacht systeem en manier van werken. Vanuit onze Nederlandse klantenservice kunnen wij daarom helaas geen klachten in het Belgische systeem verwerken. Ik raad u dan ook aan om contact met mijn Belgische collega's op te nemen via www.postnl.becontact. Dan kunnen zij u verder helpen met uw probleem.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.be.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 18 mei 2020 om 10:27 geantwoord

PostNL doet niets aan het behandelen van klachten; de eerste zinnen van hun antwoorden op klachten zijn steeds dezelfde; en daarna zeggen zij in feite we doen niets en verwijzen zij door naar een dienst waar zij niets mee te maken hebben zogezegd.
PostNL maakt de klagers wijs dat PostNL Nederland geen contact heeft met PostNL België; hoe worden pakjes dan verzonden van Nederland naar België? PostNl antwoordt totaal naast de kwestie.

Alle klachten die gemeld zijn door testerbe