Klacht: testerbe

op 12 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Anders dan de volgende situaties :
dat de bezorger bijvoorbeeld de zending bij de buren af heeft geleverd dan kan deze een scan maken bij welke buren het ligt.
dat een pakket niet afgeleverd kon worden en de zending bij een afhaalpunt af wordt geleverd.
dat bijvoorbeeld geweigerd werd bij de bezorging.
Anders dan die gevallen kan de bezorger een scan maken als volgens hem het pakket niet afgeleverd kon worden en hij het ook niet levert bij een afhaalpunt.
In welke mate is een dergelijke scan ook tegenstelbaar t.o.v. derden, bijv. de bestemmeling?

Gewenste Oplossing:

als deze situatie volledig uitgeklaard is

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 mei 2020 om 13:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u vragen heeft over uw bezorging en de scans die erbij horen. Uit uw gegevens kan ik echter zien dat u in België woont. Ik raad u daarom aan om hierover contact op te nemen met onze Belgische collega’s. Zij kunnen u hier verder mee helpen. De contactgegevens vindt u via de volgende link: https:www.postnl.becontact

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 mei 2020 om 13:30 geantwoord

PostNl wimpelt steeds maar af en geeft steeds maar ontwijkende antwoorden

Alle klachten die gemeld zijn door testerbe