Klacht: terugvorderen afkoopsom

op 26 juni 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Al eerder heb ik een klacht bij u gemeld. dat ik ontbinding van de overeenkomst wilde die onder zeer misleidende toezeggingen was ontstaan. u heeft een klantnummer en inlogcode aan mij gestuurd (Onde)
Tot mijn verbazing staat de klacht als opgelost, omdat Belcentrale mij zou bellen! Hebben zij echter nooit gedaan, en waren ook niet meer bereikbaar. Zij hebben naar mijn mening de klacht opzettelijk laten lopen tot de wettelijke termijn van opzeggen zonder verplichtingen was verstreken. en nu hebben ze mij verplicht tot een afkoopsom van €5.100,met allerlei herinneringen als ik niet zou betalen. Ik zou graag dat u mij helpt bij het terugvorderen van dit bedrag, omdat de overeenkomst onder zeer verdachte omstandigheden en misleidende informatie is ontstaan. Ik heb niet eens een overeenkomst, alleen een pakbon! zit nu met 3 telefoons opgescheept in een doos klaar voor retour. zelfs bij KPN vertelde men dat het klachten regent omtrent de praktijken van Dhr Coert Coomans en zijn bedrijf Belcentrale

Als ik het bedrag teruggestort heb en een schriftelijke bevestiging van het malafide bedrijf belcentrale.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 28 juni 2017 om 16:27 geantwoord

Beste heer en mevrouw Hendriksen,

Zojuist hebben wij elkaar gesproken naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl en Facebook.
Belcentrale betreurt de ontstane situatie ten zeerste.
Zoals besproken hoeft u het 5 jarige contract niet volledig af te kopen, maar wordt het contract wordt uit coulance ontbonden.

Belcentrale heeft bij u op locatie toestellen geleverd, we willen u vriendelijk verzoeken deze apparatuur te retourneren. Dit kan kosteloos via het antwoordnummer.

Ik hoop van harte dat uw klacht hiermee is opgelost en we u in de toekomst alsnog als klant kunnen verwelkomen!
Mocht u vragen hebben, neem gerust even contact met mij op.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale.

Alle klachten die gemeld zijn door desiree en onno