Klacht: Terugreisdatum van een reiziger niet te veranderen, service laat ons verrekken.

op 02 mei 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste betrokkenen,

Mijn dochter had voor ons gezinnetje (als verrassing, twee weken geleden) een online heen & retour vakantiereisje naar Turkije geboekt en hierna meteen ook online betaald.

Echter…. de terugreis van mij (= de vader) moest helaas veranderd cq gewijzigd worden! Hierna heb ik 3 x toe gebeld naar een gevonden service-telnr ergens in India. (–>Het telnr. begint met een 00 34 etc..) Tot drie keer toe hebben deze telefonistes ons beloofd om de desbetreffende servicedesks (ergens in Spanje waarschijnlijk) contact op te laten nemen met ons voor deze bevestiging van datumsverandering.

Niemand maar dan ook niemand neemt met ons contact op; hetzij via email hetzij telefonisch. Noch door de afdeling service vanuit Spanje, noch door de service-afdeling uit India, Schotland of Nederland.

Wij zijn ten einde raad omdat wij echt in de maling worden genomen op deze wijze. Dit bedrijf is naar onze inziens een louch bedrijf die deze online klanten wijs maakt en helemaal niet bereikbaar is.

Let op: Wij hebben zelfs het telefoonnummer van de Turkish Airlines in Turkije gebeld die met koeienletters en cijfers in de reserveringsoverzicht van de E-dreams bevestiging vermeld werd en word!!! Deze dame van de Turkish Airlines verzekerde mij dat er op die datum met die vluchtnrs zelfs helemaal geen vluchten genoteerd staan en bestaan. Sterker nog: deze dame van de TA kon bijna een jaarplanning inzien van alle geboekte flights vanuit Dusseldorf naar Antalya.

Wij voelen ons nu zwaar opgelicht en zijn nu 1.473 euro kwijt aan een louch bedrijf die misschien helemaal niet bestaat en het geld niet zal restorneren. Als zij bestaan zullen ze met rare voorwaarden komen voor extra kosten voor welke reden dan ook. Wij vrezen dat zelfs als de terugreis datum gewijzigd gaat worden met alle pijn en moeite, dit niet met extra kosten zal zijn……

Gewenste Oplossing:

De oplossing zou zijn: Een enkel nieuwe correcte terugkeer datum voor mij zelf, de vader. Ik had tig keer aangegeven dat dit bv 13 augustus kon zijn of anders 14 augustus 2017.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 18 september 2017 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag Hamit,

Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor onze late reactie op uw klacht. We hebben vernomen dat uw klacht eerder reeds in behandeling werd genomen en dat u een reactie heeft gekregen per e-mail. Houd er rekening mee dat in sommige gevallen de luchtvaartmaatschappij geen wijzigingen toestaat. Onze excuses voor het ongemak.

met vriendelijke groeten,

Marjolijn - eDreams Customer Care.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. Hamit Ekmen