Klacht: Terugreis een ramp

op 04 augustus 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Op stansted Londen airport hadden wij vlucht FR 9355 op 27 juli 2016 terug naar Eindhoven geboekt, vertrek om 08.10 uur gate sluit om 07.40 uur. Prima wij waren voor half 6 al op het vliegveld, maar door de verscherpte maatregelen ging alles zo ontzettend traag, alle koffers werden gecontroleerd, schoenen van mensen moesten uit, alles in aparte bakken, en dan als de beveiliging zin had werd er eens een koffer gecontroleerd, er werd ruw met koffers gesmeten, en kinderspeelgoed verwijderd want dit mocht niet mee op de vlucht. Aangeven is door meerdere mensen dat er een vlucht moest worden gehaald, er werd niet eens op gereageerd.
Na de controle nog een lange weg te gaan voor de trein naar de gate en natuurlijk was die al gesloten.
Gestrand met meerdere gezinnen stonden we voor de gate.
We moesten terug naar de vertrekhal, hier zou Ryanair ons helpen met omboeken.
Naar ons is niet eens geluisterd, er was 1 vlucht voor de volgende ochtend met 4 stoelen, en uiteraard dan eerst voor oudere mensen of een gezin met kleine kinderen.
Wij zijn van het kastje naar de muur gestuurd, ronduit niet geholpen.
Omboeken koste geld en vluchten terug naar Nederland pas over een aantal dagen.
Doodleuk zei de dame achter de balie dat het zo gek was dat er zoveel mensen hun vlucht hadden gemist vandaag.
Misschien moesten we het bij Easyjet proberen, daar werden we terug gestuurd, probleem van Ryanair en die moeten dit met u oplossen.
Ronduit slecht behandeld, niks geregeld, afgesnauwd, en maar wachten wanneer er een vlucht terug is, maar wel even 100 euro per persoon bij betalen.
Geen bakje koffie kon er af, ook niet voor oudere mensen die hun vlucht hadden gemist.
Daar sta je dan, zonder koffer, zonder hotel op een vliegveld, hoelang je moet wachten kan niemand je vertellen.
WAARDELOOS, en Schandalig.

Geld terug voor vliegreis voor mij en mijn zoon + de extra kosten die wij moesten maken.( eten, terugreis, hotelovernachtingen extra )

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Greta68