Klacht: teruggave 115,29 (teveel onverschuldigd bedrag).

op 03 juli 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Onze dochter heeft zonder ons medeweten een contract afgesloten bij one fitness in Weesp, zij was minderjarig (17).
Opeens een rekening van Directpay 115,29.
Bij navraag sportschool overeengekomen doordat dochter er goed geholpen was de factuur te voldoen als de sportschool het hierbij liet en geen vervolgstappen zou ondernemen, deed hij dit wel wij ons geld terug zouden wensen DEAL.
Half jaar later de ene rekening na de ander tot dagvaarding aan toe.
Directpay gebeld en het niet officieel contract gemaild, hebben ze toch de dagvaarding laten zitten.
Ik wil nu mijn geld terug, herhaaldelijk gebeld en gemaild en dhr. Doedel van direct pay schuift het steeds weer af omdat ik toestemming moet hebben van mijn dochter , daar zij in het begin van de casus toestemming had gegeven aan Dhr. Stella.(van direct pay).
Het gaat om mijn geld van mijn bankrekening ik wil dit terug.
Ik heb ook aan dhr. Doedel gevraagd of hij analfabeet was daar hij de mails niet leest, bij de laatste heb ik hem gemeld dat hij zijn naam van Danilson doedel beter jan doedel kon noemen.
Dossiernummer 8468631 ps. direct pay en webcasso zijn een …

Ik wil mijn geld terug.tw 115,29

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 11 juli 2017 om 15:00 geantwoord

Bericht van Directpay

1 maand geleden - Geachte heer / mevrouw, Bedankt voor uw bericht, omdat uw dossier is overgedragen , hebben wij uw klacht doorgemaild naar Webcasso. Van Webcasso hebben wij vernomen dat zij uw klacht in behandeling hebben genomen. Vriendelijk verzoeken wij u om deze klacht via de Website af te sluiten. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Directpay Services B.V

Heeft op 01 augustus 2017 om 09:21 geantwoord

er is nog geen oplossing tot op heden niets vernomen.

Bericht van Directpay

3 weken geleden - Geachte, Het beste kunt u zich tot Webcasso wenden.

Alle klachten die gemeld zijn door Martin roos