Klacht: terugbetaling van een een geanuleerd artikel

op 14 juni 2017 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

op 18 mei heb ik een artikel geanuleerd,binnen 14 dagen moet dan het betaalde geld zijn terug gestort ,ik heb herhaaldelijk gevraagd via klantenservice waar de betaling blijft,maar declaton reageert nergens op ,wat moet ik doen om mijngeld 189.99 terug te krijgen

als ik mijn geld terug heb ontvangen ,

1 maand geleden - volgens joost wordt het bedrag vandaag op overgemaakt

Reactie van de melder van de klacht m.g.ubink@casema.nl

1 maand geleden - ondanks de belofte dat het geld uiterlijk maandag 19 juni zou zijn overgemaakt heb ik nog niets ontvangen,word ik nu weer in het ootje genomen

Bericht van Decathlon

1 maand geleden - Beste Martien, Wat ontzettend vervelend dat je jouw aankoopbedrag nog niet terug heeft ontvangen. Ik zie inderdaad dat je meerdere malen contact met ons hierover hebt gehad. Onze oprechte excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega van de financiele afdeling de terugbetaling heeft uitgevoerd. Echter moet deze nog gevalideerd worden. Je kunt er vanuit gaan dat je de terugbetaling begin volgende week terug zult ontvangen. Met sportieve groet, Lysanne Decathlon.nl

Reactie van de melder van de klacht m.g.ubink@casema.nl

1 maand geleden - wat vreemd als ik een betaalopdracht intik is het direct afgeschreven bij decatlon duurt het dan veel langer,dat kan er bij mij niet in ,betaal gewoon ,ik ben er helemaal klaar mee

Alle klachten die gemeld zijn door m.g.ubink@casema.nl