Klacht: terugbetaling is blijkbaar onmogelijk

op 20 september 2017 over vans schoenen in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

door een foutmelding bij mijn betaalapp heb ik de bestelde schoenen 2 maal te veel betaald. Even contact opnemen en het regelen was het idee. Helaas, 3 maand, vele mails en telefoons verder slagen ze er niet in om het geld terug over te schrijven. Het stoort me ook mateloos dat men beloofde “ik bel je terug met de oplossing of een update” maar dat dit nooit is gebeurd. Als klant krijg je veel sneller aanmaningen en lopen de kosten op, omgekeerd is er blijkbaar geen haast en geen opvolging.

Gewenste Oplossing:

Als het juiste bedrag terug wordt overgeschreven.
Als men een schadevergoeding geeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vans schoenen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vans schoenen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bart Vanraes