Klacht: Terugbetaling i

Tjam op 02 december 2021 over Bankhoesdiscounter.nl in de categorie Internetshops - Algemeen, Internetshops - Meubels

In eerste instantie dik tevreden over bankhoesdiscounter, maar helaas de hoezen pasten niet oké andere besteld maar schijnbaar is mijn bankstel niet geschikt voor de hoezen, service nog steeds goed Totdat ik mijn geld graag terug wilde!! Dit speelde zich af in september-oktober 2021 Nu is het december en nog steeds niets gehoord . Ze reageren nog niet meer op mijn e-mails. Zeer slechte zaak dit . Maar wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen ?

Dik tevreden als ik mijn geld terug krijg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bankhoesdiscounter.nl

Reactie van de melder van de klacht Tjam

1 maand geleden - Vanmorgen een email van in gebreke blijven gestuurd, nu al een mail terug gekregen met excuses en een mail met de mededeling dat ze het geld hebben overgemaakt! Dus zo'n brief helpt echt . Nu nog even afwachten wanneer het geld daadwerkelijk op mijn rekening staat ! Maar toch jammer dat het op zo een manier moet

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bankhoesdiscounter.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Tjam

1 maand geleden - Geld staat op mijn rekening dus opgelost ,bedankt!

Alle klachten die gemeld zijn door Tjam