Klacht: terugbetaling groupon

op 27 oktober 2011 over Groupon.be in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

16 augustus kocht ik een schoonheidbehandeling via groupon. enkele dagen later had ik er al spijt van en annuleerde de voucher.het geld zou me terug gestort worden, maar ik ontving nog steeds niks. sinds 2 september stuur ik elke 10 dagen een email wanneer ik mijn geld terug krijg. elke keer word ik aan het lijntje gehouden en “bedankt” voor mijn geduld. eerst is er een fout geweurd, dan vragen ze pas mijn bankgegevens, dan word het zo spoedig mogelijk gestort, dan is er weer iets fout gelopen…. dit gaat nu zo al bijna 3 maand door!

Gewenste Oplossing:

dat ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon.be in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon.be een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon.be

Heeft op 08 november 2011 om 21:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

opgelost via e-mail

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon.be beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door eva.cornelis