Klacht: Terugbetaling door ggn

op 29 april 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

In verband met een verhoging van de BVV moet de ggn twee keer een bedrag naar mij overmaken. Naar mijn weten bestaan daar wettelijke termijnen voor. Ondanks enkele telefonische contacten is het volledige bedrag nog niet op mijn rekening gestort. “Het zit in de pijplijn, men is er druk mee bezig,” krijg ik te horen en dat twee weken na elkaar.
Mijn klacht is dus dat de ggn de terugbetaling niet of zeer laat realiseert.

Ik zou tevreden zijn met betrekking tot deze klacht als de terug te storten bedragen door de ggn onverwijld worden overgemaakt. Vervolgens dat er excuus gemaakt wordt voor de vertraging in de afhandeling.
Bovendien zou het mooi zijn als de poortwachters, in casu degene die de telefoon opneemt bij de ggn, beleefder, correcter en oprechter zouden reageren en dan heb ik nog niet eens over vriendelijker of klantgerichter.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 29 april 2016 om 11:52 geantwoord

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is door onze klachtenafdeling in behandeling genomen. De tweede betaling hebben wij vandaag betaalbaar gesteld. Wij hebben u zojuist een email gestuurd met een bevestiging hiervan.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Gerhard Rutten