Klacht: terugbelactie ivm fout verhuizing

op 08 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Gisteravond wederom met de klantenservice gesproken, zou nl binnen 48 uur een mail krijgen met een oplossing van mijn klacht. Er werd toen vermeld dat ik morgenochtend teruggebeld zou worden. Dat is ook net gebeurd door Patrick Reerink. Die vroeg wat er aan de hand was???!!! Ik gevraagd of dat niet bekend was en wederom alles verteld. Hij snapte niet zo goed waarom hij mij moest bellen en zei dat de verhuizing gepland staat voor 25-10. Dit vindt ik echt ongelooflijk en puur arrogant!! Ik was boos en hij zei alleen maar dat ik niet zo tegen hem mocht praten en dat hij anders het gesprek zou beeindigen. Wat kun je nog als klant doen!. Boos worden mag niet, ik heb niet gescholden of wat dan ook, alleen maar gezegd dat ik dit belachelijk vindt en dat je dus afhankelijk bent, mijn zoon zit nu 2 maanden zonder telefoon en internet en heeft ivm belangrijke telefoontjes die hij moest plegen behoorlijk extra kosten moeten maken. Daar moest hij maar een brief over schrijven. Kortom, ik ben nu echt ontzettend boos en vindt deze afhandeling ver beneden peil. Kreeg ook geen antwoord waar ik dan verder aan de bel kon trekken, een brief naar directie had ook geen zin volgens hem.
Dus wat nu???

Ik weet het niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 11 oktober 2011 om 14:29 geantwoord

Deze case is dubbel binnengekomen en al in behandeling via klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door laurenscathy