Klacht: terugbel afpraak wordt niet nagekomen

op 06 september 2016 over ING in de categorie Banken

KLACHT IS NIET OPGELOST Afgelopen zaterdag een terugbelafspraak laten maken via klantenservice met klachtenafdeling , gisteren tussen 10:00 en 12:00 . Om 12:15 en vanmorgen wederom gebeld , en je krijgt de klachtenafdeling niet te pakken . Dit is zeer klantviendelijk

Directe doorverbinding met klachtenafdeling , via klantenservice .
En het belangrijkste : neem nu eens contact op !

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

2 maanden geleden - Hoi K.M, Wat vervelend om te horen dat je ons niet te pakken krijgt en dat je niet wordt teruggebeld. Mag ik vragen waar de klacht precies over gaat? Kan ik iets voor je betekenen? Groetjes, Femke ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht K. M

2 maanden geleden - Nogmaals , ik ben wederom niet gebeld !

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 07 september 2016 om 18:53 geantwoord

Hoi K.M.

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat er zoals afgesproken contact komt, excuses dat dit nog niet is gebeurd.

Vriendelijke groet,

Ronnie
ING Webcare

Bericht van ING

2 maanden geleden - Dat is opmerkelijk, Wellicht heeft u dit per abuis aangevinkt? We willen u graag verder helpen, hiervoor hebben wij om meer info gevraagd. Zou u de situatie willen toelichten, zodat we dit alsnog voor u in orde kunnen maken? Groet, Ronnie ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht K. M

2 maanden geleden - Wanneer gaat de klachtenafd. me nu eens bellen ?

Reactie van de melder van de klacht K. M

2 maanden geleden - Wanneer gaat de klachtenafdeling me nu eens bellen ????????

Reactie van de melder van de klacht K. M

2 maanden geleden - Wanneer gaat de klachtenafdeling me nu eens bellen ? Ook al een week geleden bij de klachtenafdeling gevraagd !

Reactie van de melder van de klacht K. M

2 maanden geleden - Ben ondertussen gebeld , en heb vernomen van de medewerker , dat ik totaal geen email, of brieven meer zou krijgen van ING, alleen afschriften . Heb om een bevestigingsbrief gevaagd , die ik ook ontvangen heb , en daar staat niet in wat er toegezegd is . Wederom gebeld , maar de desbetreffende collega weigert me te woord te staan . De gewone landelijke brieven blijf ik dus gewoon ontvangen , terwijl dit een belangrijk onderdeel van mijn klacht was . Waarom verschijnen deze berichten niet alleen in mijn ing ? Ik eis de brief met daarin vermeld , wat de collega op 09/09 mondeling toegezegd heeft . Hoe lang moet dit nog duren , vanaf begin januari ..........

Bericht van ING

2 maanden geleden - Hallo K. M, Waar heeft de klacht precies betrekking op? Wellicht kan ik hier bij helpen? Anders zorg ik ervoor dat mijn collega van de juiste afdeling direct contact opneemt. (Zoals Ronnie eerder vroeg) Ik wil je graag verder helpen, maar het is nog niet duidelijk wat ik voor jou kan betekenen. Groet, Femke ING Webcare

Heeft op 26 september 2016 om 12:37 geantwoord

recht van verzet , en privacy , zoals allang bekend is .

Alle klachten die gemeld zijn door K. M