Klacht: Terug gestuurd naar postbus 99054

op 12 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,

Ik heb wat besteld uit china alleen omdat ik geen huisnummer had toegevoegd is het terug gestuurd naar een postbus 99054 in DenHaag en ik weet nu dus niet hoe ik eraan ga komen.

Wanneer ik het ontvang natuurlijk

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 juli 2019 om 12:05 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van een pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Wanneer er echter geen huisnummer is vermeld dan kunnen wij dit pakket niet bij u bezorgen. We bezorgen op basis van postcode en huisnummer. Het pakket is via dit postbusnummer retour gezonden naar de afzender in China. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender. Het kan enkele weken duren voordat het pakket daar terug is. Hopelijk kunnen ze het weer opnieuw naar u versturen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door RApp