Klacht: Terug gestuurd

op 14 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket besteld, maar huisnummer vergeten te vermelden. Oké, dan kan de bezorger mij niet vinden. Kreeg in track en trace te zien dat de bezorger het pakket heeft proberen te bezorgen. Gelijk Postnl gebeld, maar ze hadden het al teruggestuurd naar de verzender. Niet naar een pick up punt. Op de adressticker staat mijn tel nr.. Waarom niet even gebeld voor het huisnummer.

Als ik mijn pakket gewoon ontvangt. En niet dat het teruggestuurd wordt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:37 geantwoord

Geachte mevrouw Luneberg,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat een voor u bestemd pakket retour is gezonden omdat er geen huisnummer op stond. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent. Graag geef ik u een toelichting.

Pakketten worden verwerkt en bezorgd op basis van postcode en huisnummer. Indien een adres niet compleet is kan de zending niet verwerkt en gesorteerd worden en is helaas ook aflevering bij een afhaallocatie niet mogelijk. Het retour zenden van een pakket kan ik helaas niet terugdraaien, ik adviseer u dan ook contact op te nemen met de afzender voor een oplossing en eventueel opnieuw verzending van het pakket.

Alle klachten die gemeld zijn door Greet1961