Klacht: terug betaling van retour hotelchechs

op 20 april 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb zes weken geleden mijn hotelchecks terug gestuurd omdat ik er ze niet wil er was mij gezegd dat al ik ze niet wilde mijn geld dat al van mijn rekening gehaald was binnen de 5 dagen op mijn rekening zou staan en ik heb nog niets terug gekregen ik wil dat het zo rap mogelijk terug krijg

Gewenste Oplossing:

zeer ontevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 01 mei 2017 om 08:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geacht mevrouw Bruggeman,

Bedankt voor uw bericht.

Helaas is er iets fout gegaan tijdens het terugstorten. Wij hebben de financiële administratie opdracht gegeven om opnieuw een opdracht uit te voeren zodat u uw geld zo snel mogelijk teruggestort krijgt. Binnen enkele dagen heeft u het bedrag terug op uw bankrekening.

Hopende u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Travel Club Express

Travel Club Express B.V.
Postbus 75740
1118 ZT Schiphol
Telefoonnummer NL: 020-2146404
Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Alle klachten die gemeld zijn door linde groot