Klacht: Terug betaling

op 12 oktober 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Ik heb spullen al drie manden terug gestuurd en die hebben al ontvangen, maar nog geen betaling mogen ontvangen of die willen niet betalen.

Als ik het geld terug ontvangen ontvangen hebben.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupdeal nog niet in behandeling is genomen.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 15 oktober 2017 om 16:04 geantwoord

Beste heer/mevrouw Ghoerai,

Volgens onze afdeling administratie is het aankoopbedrag eind augustus op uw rekening teruggestort. Dit is het rekeningnummer waarmee u ook de bestelling heeft betaald. Bij u is dit een creditcard geweest, dus het aankoopbedrag zou op het maandafschrift van september terug te vinden moeten zijn. Bovendien heeft u op 31 augustus van ons de creditnota ontvangen, wat betekent dat op dat moment de creditering is verwerkt.

Ondertussen hebben wij per mail contact zodat we er natuurlijk gewoon samen uit kunnen komen en het bedrag straks weer terecht is.

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Heeft op 16 oktober 2017 om 15:29 geantwoord

Van creditcard gevraagd een kopie van het bewijs van overboeking van uw bank en volgende informatie Ivan en BIC van uw account, exacte bedrag van de transactie volledig naam rekening houder en de datum van de overboeking.
Graag deze gegevens mogen ontvangen.
Met vriendelijk groet,
tghoerai

Reactie van de melder van de klacht tghoerai

8 uur geleden - Via creditcard service beticht ontvangen hebben nog geen transactie plaats gevonden daarom de boven genoemde gegevens nodig hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door tghoerai