Klacht: terug betaling

op 26 juli 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

ggn heeft kontakt met me op genomen ik kreeg het te veel inghouden bedrag terug wat ik ook heb gehad dan hebben ze me versproken alsdat over de maand jullie het bedrag ook terug gestort word nu bel ik met ggn met mvr smits en die verteld me dat het eerst nog moet worden bekeken terwijl een andere medewerker me heeft toe gezegd dat ik het bedrag over de maand jullie terug krijg ik belde wanneer ik het bedrag kon terug krijgen Maar weer niet bekend heb het gevoel dat de linkse Hand niet weet wat de rechtse doet Maar daar hoef ik niet de dupe van te worden perslot van rekening moet ik kijken hoe ik weer rond kom tot ggn besluit mij mn Geld terug te störten

dat ik op de snelst mogenlijke manie mn Geld terug krijg

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 28 juli 2016 om 09:13 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u vanuit ons kantoor een e-mail gestuurd met de oplossing.
Wij hopen u op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd en dat uw klacht naar tevredenheid is verholpen.

Mocht u vragen hebben dan kunt u op werkdagen met ons kantoor contact opnemen.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door ronclement