Klacht: ten onrechte steeds afwimpelen door PostNl

op 15 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3SYQPA0157127-BE-9240
De Bezorger heeft nooit een bericht nagelaten.
De verzending gebeurde vanuit Nederland door een firma in Nederland dus ik zie niet goed in waarom PostNL Nederland niet bevoegd zijn om dit te onderzoeken.
Het gaat niet op dat PostNL zich er vanaf maakt door een nietszeggend antwoord.

Gewenste Oplossing:

Gewenste Oplossing
Ik wil met zekerheid weten of de beweerde bezorgpogingen effectief gebeurd zijn; hoe kan dit bewezen worden als er geen berichten nagelaten zijn?
Ik wens een antwoord zonder dat PostNl mij doorverwijst naar iemand anders

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 15 mei 2020 om 09:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat de bezorger geen bericht heeft achtergelaten, ik kan me voorstellen dat u graag zekerheid wilt dat de bezorgpogingen wel echt zijn uitgevoerd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan.

Ik begrijp dat u van ons een oplossing en antwoord vraagt en niet doorverwezen wilt worden, echter heb ik geen enkele informatie over de bezorging in België door PostNL België. Zij hebben een eigen klantenservice, voor klachten of vragen over de bezorging in België kunt u contact opnemen via www.postnl.be. Het spijt me dat ik hierin niets voor u kan betekenen.

Verder heeft u als geadresseerde een overeenkomst met de afzender, u heeft de afzender betaald voor de betreffende aankoop en bent klant van de afzender. Zij hebben een overeenkomst met de verzendende postdienst. De afzender in Nederland kan contact opnemen met PostNL in Nederland om eventueel een klacht in te dienen of een onderzoek op te starten. De afzender kan u vervolgens verder informeren en van een passende oplossing voorzien.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 15 mei 2020 om 09:39 geantwoord

En weer eens word ik afgewimpeld. PostNL weigert klaar en duidelijk dit verder uit te zoeken. PostNl Nederland kan dit ook zelf overmaken aan wie zij denken dat het moet overgemaakt worden.

Alle klachten die gemeld zijn door testerbe