Klacht: ten onrechte loonbeslag

op 07 augustus 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

in 2008 een informatie brochure opgevraagd bij het Capabel onderwijs groep b.v. te Amsterdam. Capabel onderwijs geeft aan dat er een inschrijving is geweest maar nooit op gereageerd is. Dit is ten onrechte omdat ik geen handtekening/digitale handtekening heb geplaatst en alleen een brochure heb opgevraagd ze hebben ook geen brieven gestuurd over klas of boekengeld. nu is er in 2011 loonbeslag gelegd op mijn salaris en na een bedrag van meer als 2000 euro via mijn loon terug betaald te hebben was het even stil rondom GGN nu ontvang ik aug 2016 weer een brief met geen duidelijke informatie, maar dat ze loonbeslag hebben gelegd op mijn salaris.

Stopzetten van loonbeslag en geld terug van het geinnde geld. afschrijven van een dossier dat eigenlijk niet bestaat is onrechtmatig.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 22 augustus 2016 om 10:14 geantwoord

Geachte mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij verschillende keren telefonisch contact met u gehad. Wij hebben uw voorstel voorgelegd aan onze opdrachtgever en zijn in afwachting van een reactie. Zodra wij deze ontvangen, zullen wij u hierover nader berichten.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door REDK90