Klacht: Ten onrechte ingehouden loonbeslag

op 27 september 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Er is ten onrechte beslag gelegd voor een bedrag van 591,52. Op mijn dossier 4112063 staat sinds 20 september namelijk niets meer open!!! Om een loonbeslag te vermijden had ik al via de beveiligde betaalomgeving van de site op 11 september het gehele bedrag ad 764,03 betaald. Nu weet ik dat er bij de aanvraag van een loonbeslag extra administratiekosten gemaakt worden, dus ik had gemaild en gevraagd of er nog meer betaald moest worden. Dat was een bedrag van 82,44 die ik, ook weer via de beveiligde betaalomgeving van de site, op 18 september betaalde. Een paar dagen later zag ik dat het totaal verschuldigde bedrag 0 euro bedroeg. Dus ik haalde opgelucht adem. Maar wat schetst mijn verbazing toen ik mijn salarisstrook kreeg?? Bijna 600 euro ingehouden. Ik wil dat dit geld echt z.s.m. terugkomt. Het is niet te geloven dat het hier om nog een keer extra administratiekosten zou gaan!!!

Als er binnen één week 591,52 op mijn rekening is teruggestort

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 10 oktober 2017 om 17:16 geantwoord

Geachte heer of mevrouw, wij hebben uw klacht behandeld. Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van de afhandeling van uw klacht. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens geven wij geen inhoudelijke reactie op dit platform. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Petra1963d