Klacht: Ten onrechte ingechekt.

op 18 augustus 2017 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op woensdag 16-08-2017 gereisd met bus vanaf Louwman museum naar centraal station Den Haag. Om 15.26 uur heb ik uitgechekt. Op mijn verzicht zie ik dat ik om 15.26 uur ingechekt ben bij het Louwmanmuseum, dit laatste klopt niet. Dus is er €4 ten onrechte van mijn chipkaart afgeschreven. Ik ga er vanuit dat dit weer hersteld wordt?

Gewenste Oplossing:

Dat mijn geld (€4) terug gestort wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Hietbrink