Klacht: ten onrechte een aanmaning otvangen

op 15 september 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon zit bij Fitness 365 en heeft daar verschillende malen met de pin betaald, maar Fitness 365 geeft dat niet door aan direct pay waarop wij 3 aanmaningen kregen. Ik heb de laatste aanmaning van 160.56 euro betaald omdat ik als de dood ben dat er een deurwaarder zou komen. Na verschillende telefoongesprekken bleek alles betaald te zijn, dus wilde ik mijn betaling terug.Dat zou binnen 3 weken teruggestort worden, niet dus. Weer bellen, weer in de wacht gezet en dan wordt de verbinding gewoon verbroken. Vandaag weer gebeld omdat ze het abonnementsgeld van die 160 euro af hadden gehaald, maar dat is van mijn rekening en niet dat van mijn zoon. Te gek voor woorden en weer bellen, weer in de wacht en weer verbroken, en dan zijn ze dicht. Nu heb ik 130.56 euro teruggestort gekregen, maar die 30 euro?????? De communicatie tussen hun en Fitness is ronduit slecht, maar ook tussen direct pay en mij. Ik wil eigenlijk ook de telefoonkosten op hun verhalen, want ik heb inmiddels al 10 keer gebeld en dat doorschakelen en wachten duurt gemiddeld een kwartier. Ik ga nu op vakantie en kan pas bellen als ik terug ben.En dan voor de zoveelste keer het verhaal doen en wachten? Ik ben het spuugzat.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon mijn geld, nu nog 30 euro teruggestort krijgen en de telefoonkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 19 september 2017 om 10:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht Moon de Cocq

1 maand geleden - Nee, ik ben het niet eens met deze oplossing. U kunt waarschijnlijk ook niet goed lezen. Ik ben de moeder en heb de 160.54 betaald voor onterechte aanmaningen. Van die 160 euro hebben jullie gewoon een termijn van 30 euro afgehaald die normaal gesproken van mijn zoon zijn rekening( dit is een heel ander rekeningnummer, begrijpt u)wordt gehaald en niet van de door mij terug te ontvangen 160.54. Ik heb dus maar 130.54 teruggekregen. Die 30 euro wil ik ook terug hebben en jullie gaan van de rekening van Sem van Leeuwen de abonnementskosten afhalen en niet van mijn bedrag. 10 x bellen, 10 keer uitgelegd en nog niet snappen, sorry hoor, maar wat werkt er bij u?

Heeft op 10 oktober 2017 om 08:03 geantwoord

Direct Pay heeft maar 130.54 teruggestort van de 160.54, omdat ze er toch weer een termijn van hebben afgehaald die normaal gesproken van mijn zoon z'n rekening moet worden gehaald. Ze gaan dus zelf een soort van boekhouding erop na houden. Ik heb het opgegeven met deze mensen, wat een stelletje onopgeleide mensen werken daar, dat doet niets af aan hun welwillendheid, maar ze snappen het niet.

Bericht van Directpay

1 maand geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht, wij adviseren u dat u met uw zoon in contact treed om hem de 30 euro nog te zullen doen voldoen zodat wij u kunnen helpen met uw terugstorting.

Bericht van Directpay

1 maand geleden - Geachte, Wij hebben uw melding verwerkt en doorgezet naar de betreffende afdeling. Wij zullen u hier op korte termijn nog van een terugkoppeling van voorzien.

Alle klachten die gemeld zijn door Moon de Cocq