Klacht: Ten onrechte betaalde (dreig)kosten

op 29 juni 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Een bijzonder fout bedrijf die dreigbrieven stuurt terwijl je betaald hebt. Zo klantonvriendelijk en niet reagerend, dan alleen een extra dreigbrief met verhoogde kosten. Bedrijven die hun facturering en incasso via DirectPay betalen wellicht niets aan DirectPay, maar DirectPay ‘leeft’ van te betalen kosten ivm te laat betaalde facturen omdat de gehanteerde betalingstermijn heel kort is. Kortom een fout bedrijf waaraan ik nu ten onrechte kosten heb betaald en die er toe heeft geleid dat ik ook geen klant meer ben van mijn podoloog. U bent gewaarschuwd!
Qua recensie verdient DirectPay geen ster, maar een enorme foute onvoldoende.
Iets voor Radar enz.

Ik ben pas tevreden als ik de kosten van € 50,-- retour krijg die men onterecht via een dreigbrief vorderde. Ik heb hiervoor een mail/verzoek gestuurd. Maar zoals op meerdere en eerdere mails waarop niet wordt gereageerd Zal ook deels tevreden worden als er gereageerd wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 06 juli 2017 om 08:59 geantwoord

Bericht van Directpay

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben een bedrag van €175,-- ontvangen. Het restant heeft u later alsnog voldaan waardoor het dossier betaald en gesloten is. De klacht is derhalve ongegrond en onjuist.

Heeft op 06 juli 2017 om 20:01 geantwoord

Het is toch gvd schandalig van DirectPay. De antwoorden van 8.59 en 16.43 uur verhouden zich helemaal niet met elkaar. Eerst zou ik 10,-- niet betaald hebben. In tweede instantie wordt gezegd dat ik de 10,-- wel betaald heb en dat dossier is gesloten. Maar waarom krijg ik dan nog weer 50,-- in rekening gebracht? Hier wordt kletskoek uit een dikke duim gezogen.
Temeer nog dat ik, zie mijn mail van 28 mei 2017 met bijlage en bewijs van betaling, € 370,-- (2x € 185,--) heb overgemaakt. En dat is gedaan op het moment direct nadat de podoloog zijn prestatie naar behoren heeft geleverd.
Het is te bizar voor woorden.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk van der Ziel