Klacht: opgelicht door temptation-dating

op 29 mei 2011 over Temptation Dating in de categorie Datingsites

Ik ben begonnen als gratis lid , daarna heb ik mijn lidmaatschap betaald voor 6 maanden = 138 via mijn rabobank
na 4 dagen kreeg van hun een bericht dat mijn premier account geactiveerd was en dat ik mijn gang kan . ik heb alles geprobeerd maar tevergeefs , zodra ik hiermee bezig was kreeg ik een melding dat ik eerste premier lid moest worden om daar gebruik van te maken en ik weerd verwezen naar het pagina waar ik moest betalen zoals voorheen , ik heb meerdere emails opgestuurd maar nooit een antwoord op gekregen en ik kan verder niets doen , het is ik moet maar slikken , daarna heb ik op internet naar gezocht en ik kwam een site tegen waar heel veel mensen kenbaar hebben gemaakt dat temptation-dating een oplichter was , ik vond het jammer dat ik dat niet van tevoren heb gedaan en dat ik ook niet via ideal had betaald dan had ik mijn geld terug , ik heb ook binnen een email opgestuurd en heb aangegeven dat ik annuleerd en mijn geld wil terg hebben
maar dat heeft ook niet geholpen , verder heb ik alle bewijs hiervan , help me aub
Mvg
J.

als hij toch een oplichter is wil ik mijn geld terug !!!

Alle klachten die gemeld zijn door assaad47