Klacht: Verkeerd abonnement geregistreerd

M op 05 oktober 2009 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb per 1 september een Super Sim Only abonnement aangevraagd, ik zag al snel dat op MijnTelfort stond dat ik een Sim Only 500 abonnement had. Hierover heb ik gebeld, toen werd door de klantenservice bevestigd dat ze een fout hadden gemaakt en dat het in het systeem veranderd zou worden. Er werd mij verzekerd dat het opgelost zou worden en het juiste abonnement aan mijn gegevens gekoppeld zou worden.

Nu heb ik een veel te hoge telefoonrekening ontvangen (€185) omdat in het systeem staat dat ik geen smsbundel of internetbundel zou hebben, terwijl dat in mijn aangevraagde super sim only abonnement wel zit.

Er zou ook heel veel internetdata afgeschreven zijn,maar ik heb geen enkele keer gebruik gemaakt van internet omdat mijn telefoon te oud is om java en internetexplorer te ondersteunen. Dataverbruik klopt dus ook niet.

Uiteraard ligt hun systeem er al weken uit en kan niemand bij Telfort me helpen.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telfort in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telfort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telfort

Heeft op 26 februari 2010 om 14:25 geantwoord

Geen gegevens van de klant beschikbaar. Wij hebben wel geprobeerd 'offline' contact te leggen, maar wij hebben geen reactie ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door