Klacht: Telfort regelt de glasvezelaansluiting niet

op 17 maart 2019 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Telfort is landelijk bezig met het omzetten van de glasvezel aansluiting naar een volledige digitale aansluiting. Hiervoor sluiten ze de oude aansluiting af op dezelfde dag dat ze een monteur van Guidion langsturen.
Als die monteur er is zegt deze dat er eerst iemand van RegFiber langs had moeten komen om iets te doen in de meterkast. RegFiber is echter niet door Telfort gevraagd om dit te doen. Vervolgens gebeurt er niets en heb je geen internet, televisie en telefoon meer en kunnen ze het afsluiten ook niet terug draaien. Wel krijg je een welkomsmail en schrijven ze het geld van je rekening af.
De klantenservice meldt vervolgens dat ze niets kunnen doen, anders dan een nieuwe opdracht in het systeem te zetten. 3 a 5 werkdagen zal het daarna duren voor RegFiber dan contact met je opneemt voor een nieuwe afspraak. Daarna moet je zelf Guidion bellen zodat ook daar een nieuwe afspraak gemaakt kan worden. Hoe lang dit alles zal gaan duren kunnen ze niet zeggen, maar minimaal een week en vermoedelijk veel langer. Al die tijd heb je geen telefoon, internet en televisie.

Wij zijn tevreden als er vandaag nog twee monteurs langskomen, van RegFiber en van Guidion om alles weer aan te sluiten.

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

56 minuten geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GrietinusKoops