Klacht: ontrecht mijn contract verbreken.plus een negatieve bkr achter mijn naam

smit op 19 oktober 2009 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

op januari jl.heb ik een brief ontvangen met de mededeling dat er een of meedere fracturen open stonden met een aardig bedrag,dat was me eigen schuld.ik heb dat bedrag niet een keer kunnen betalen en daar voor heb ik telefonisch contact op genomen met telfort om een regeling te treffen,en dat was akkoord.na afgesproken te hebben dat ik elke maand een vast bedrag zou betalen kreeg ik om de zoveel tijd een nieuwe acceptgiro om het overgebleven bedrag over te maken,hieruit bleek dat er gelijk weer een ultimatum werd gesteld en ik telkens opnieuw telefonisch contact opnemen om aan te geven dat ik een regeling heb getroffen.het contact liep erg stroef en ik werd ook niet begrepen daar het een rommlige indruk op mij achterliet.na een aantal maander verder te zijn heb ik het laatste bedrag in een keer betaald omdat ik die ruimte had en ik wilden er gewoon mee klaar zijn.ik heb toen voor een laatste maal telefonisch contact met een medewerker gehad,nadat ik een brief had ontvangen.met de mededeling dat ik dit bedrag het laaste bedrag voor 11mei moest betalen .ik heb toen in een telefoon gesprek afgesproken met dhr ….. zijn naam heb ik nog opgeschreven,dat ik het laatste openstaande bedrag voor 01 juni zou betalen en zo geschiedde.ik heb toen een paar dagen weer contact opgenomen om te bevestigen dat ze het hadden ontvangen,en de medewerker kon mij vertellen dat het in orde was en ik alleen een week later moest terug moest bellen om mijn telefoon te deblokkeren.ik ben in die tijd een week op vakantie gegaan en ik heb niet gebeld om mijn telefoon te laten deblokkeren.dit heeft telfort gezien als misverstand en heeft aangenomen dat ik mijn contract voortijdig op wilden zeggen,omdat ik me volgens telfort niet aan mijn betalingsregeling heb gehouden.ik heb toen een brief ontvangen van tefort met een zogenaamde afkoopsom om mijn contact te verbreken met daarbij nog incasso kosten.telfort heeft hierbij actie ondernomen en het uithanden gegeven aan een incassobureau en heeft mij bkr laten registeren onterecht.ik krijg hier een nare gevoel van dit alles omdat ik mij netjes aan de gemaakte afspraken heb gehouden,maar telfort neemt mij op geen enkel vlak serieus daar het contact met heel veel verschillende medewerkers betrof en soms op onbeschofte manier te woord werd gestaan.ik heb het contract nooit op een enkele manier willen wijzigen.er werdt ook contact op genomen door het incassobureau met de vraag of ik het contract nu wilden verbreken of behouden,want dat was volgens telfort onduidelijk wist de medewerker van het incassobureau mij te vertellen.ik wordt niet serieus genomen door telfort en ik kom hier niet verder mee,het kost mij ook heel veel geld en moeite gezien de vele telefoontjes richting telfort.daarbij betaal ik nog steeds mijn normale maandelijkse abonnementskosten.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telfort in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telfort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door