Klacht: mobiele telefoon lg arena

jantina op 21 september 2009 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn abbonement verlengt bij telfort via hun website.
Mijn keuze was gevallen op de lg arena pink
Hierbij zou ik een skullyheadset kado krijgen heb deze echter niet gehad heb nu al 2 keer (half uur) gebeld met telfort en hun zeggen weer dat de fout bij lg ligt en lg zegt weer bij telfort ..puntje bij paaltje heb ik nog geen headset baalervan

Bericht van

12 jaren geleden - om de doos moet een wikkel zitten waarmee je via internet een gratis headset kunt bestellen zat er bij ons ook niet om(vodafone) heb toen een brief gestuurd naar Vodafone en mocht alsnog zo'n wikkel afhalen in de winkel door Vodafone wel goed opgelost. antwoord op brief duurde wel 4 weken....

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telfort in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telfort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telfort

Heeft op 20 augustus 2010 om 12:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Autoclose more than 4 months old

Alle klachten die gemeld zijn door