Klacht: hoge kosten reperatie toestel in garantieperiode

Lisenka Vierhoven op 18 september 2009 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn toestel van LG laadt niet meer op, ik naar de winkel en deze heeft mijn toestel ingenomen, viel onder garantie en dit bleek een veel voorkomende fout van LG. ik zou wel de kosten van onderzoek 39,- moeten betalen. Krijg ik een rekening van 147,11 en wilde ik dit niet betalen zou er 39,0 worden afgeschreven en krijg ik mijn toestel ongerepareerd terug. Ik bellen met klantenservice, ondertussen al meer als 20 euro kwijt aan telefoonkosten. eerste keer zou het onderzocht worden en ik zou teruggebeld worden…gebeurd dus niet. Ik maandag weer gebeld zegt die jongen hetzelfdde dat hij melding van klacht kan maken, maar ik zeg dat dat al gebeurd zou zijn en dat het onder garantie valt ik heb dat zelfs op papier staan van de winkel. gooit die jongen gewoon de hoorn erop, dus weer 23 minuten voor niks betaald, waarvan ik 21 minuten in de wacht heb gestaan. Ik wil best 39,- betalen en dan mijn toestel terug, probeer ook contact te krijgen via de mail, maar dan krijg je een wachtwoord via sms…hoe kan ik sms ontvangen zonder toestel??? baal hier echt van, hoop dat er wat aan gedaan wordt. bij voorbaat dank.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telfort in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telfort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telfort

Heeft op 20 augustus 2010 om 12:38 geantwoord

Autoclose more than 4 months old

Alle klachten die gemeld zijn door