Klacht: bedreiging door telfort en intrum justitia

dolf op 21 september 2009 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

bekam in maart 2009 bericht
van telfort dat vanaf 1.mai de
telefoon is opgeslagen met 5ct
voor elke gespreek ben ik niet
accord mag ik opzeggen.dat heb ik gedaan per angetekende
brief in maart 2009.habe nu andere provider maar telfort
blijft geld vragen.heb 2 tel.handy abonnemente maar elke 006 telefoonat is een buitenlandse gespreek.als ik im
monat maart ingeloogt heb op telfort bekam ik te lezen mijne telefoonnummers zijn geen geldige telfortnummers.dat heb ik uitgeprint deze nummers heb
ik direct opgezegt.ik ben aan deze firma niets verschuldigt.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telfort in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telfort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

10 jaren geleden - deze klacht is niet afgehandelt.chantagebende intrum justitia en vesting finance blijfen maar dreigbriefen stuuren.telfort is een schijnheilige vuile firma maar ik ben niet bang.wat voor rare klachtenoplossing dolf

Reactie van de melder van de klacht

10 jaren geleden - 29-11-2011 Afpersermafia Intrum Justitia blijft dreigen Ref.I.J DP/54894580 imzake overgenomen vordering van Telfort Uw ref. TI7ZFO6146 Behandelt door Purchase Debt Direct tel.nr. 088-0201826 Alleen met een betaling van het openstaande betrag van €99.44 voor 05-12-2011 kan een bezoek van de deurwaarder geanuleerd worden.anders kunnen de kosten oplopen tot circa €375 en zullen eveneens bij u in rekening gebracht worden...Ik herhaal dat ik an deze vuile oplichterfirma I.J.absolut niets verschuldigt ben en ook niet bang ben voor voor dat gespuis. Energie Direct heeft misbruik van mijn Bankrekening gemaakt en als ik de rekening geblokkerd heb wegen bedroog da heb ik genoeg dreigbriefen bekomen van deze oplichtermafia maar ik heb €500 van Energie Direct retour bekomen maar geen sorry. Dolf

10 jaren geleden - deze klacht is absolut niet afgehandelt door telfort

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Telfort beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Telfort-Intrum Justitia-Lindorff-Vesting Finance-BSR Incasso Gerechtsdeurwaarders-Stichting Preventel-Vermeer-Lagerveld u. Van der Vries-Blume Stolker u.Roel.Bij deze Afperserbende da weet de linke hand niet wat de rechte doet.Naar de Rechtbank gaan ze niet alleen maar dreigbrieven stuuren. Mijn eis is behandeling door de Rechtbank en uitspraak over valsheid in geschrifte en schade vergoeding van elke afperserfirma a €500 8x total €400 Dolf

Alle klachten die gemeld zijn door