Ik ben onlangs klant bij Telfort geworden, maar dit valt tegen. In eerste instantie dacht ik goedkoop uit te zijn bij Telfort, maar gezien alle extra kosten bij Telfort, is Telfort helemaal niet goedkoper. Ten eerste heeft Telfort mijn nummerbehoud... Lees meer
Ik heb midden juli gebeld naar het 0900 nummer om op te zeggen. Een andere mogelijkheid is er niet.
Toen ik dus eindelijk door het menu heen was kreeg ik eindelijk een medewerkster aan de lijn. Ik verteld dat ik wil... Lees meer
er is onterecht een afschrijving geweest van 149,83 omdat er iemand anders zijn telefoonrekening werd afgeschreven!! ik ben daar nu meer dan 2 maanden mee bezig om dat geld terug te krijgen.netjes een brief gestuurd,word niet op gereageerd.
op email word... Lees meer
Ongelovelijk hoe telfort met de klanten omgaat! Ik heb laatst gebeld om mijn mobiele abbonoment op te zeggen! En oh wat werd ik 'goed' behandeld EHUm. Het enige wat ik vroeg was of ik zwart op wit een bevestiging per... Lees meer
Geachte mej./mw./hr., De laatste weken verdwijnt er telkens beltegoed van mijn prepaid bedrag terwijl ik mijn mobiele telefoon alleen gebruik voor het internetbankieren bij de ING-bank. Ik dacht dat het internetbankieren via de mobiele telefoon nog steeds gratis is. Of... Lees meer
Na al ruim 2 maanden telefoneren, emails en een aangetekende brief naar Telfort heb ik nog steeds geen antwoord gekregen op de vraag hoe ik kon weten dat er betalingsachterstand was als ik hierover niet ben geïnformeerd. Het ging maar... Lees meer
Ik heb onlangs een Telfort sim ony abonnement afgesloten van 200 minuten. Onder meer door de manier waarop Telfort rekent (in tegenstelling tot alle andere providers rekent Telfort niet per seconde, maar altijd per minuut en rond zij daarbij naar... Lees meer
af en toe krijg ik beperkte service. dan kan ik alleen noodnummers bellen en niet gebeld worden. nu duurt dit al 2 dagen. Lees meer
Betreft: BKR codering
31-08-2009
Geachte klachtencommisie van Telfort,
Ik schrijf u deze brief ten gevolge van een vervelend incident. Ik wil hiermee graag mijn ervaringen en bevindingen tonen, zodat dit incident ongedaan gemaakt kan worden.
Het volgende is gebeurt: Ik ben vanaf 2005 t/m... Lees meer
Ik heb sinds 26 febr 2008 problemen met vaste telefonie. Geloofde op een gegeven moment dat het aan mijn telefoon lag. Nieuwe gekocht zonder resultaat.
Ondanks (duur mobiel) bellen wordt de klacht niet verholpen.
Kan ik geld terug vorderen voor een dienst... Lees meer