Klacht: teleurstelling

op 19 oktober 2011 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

leuke actie denk ik als de folder in de bus valt ,maar helaas ga ik elke maandag voor niets, omdat ik
om acht uur moet beginnen, ga ik uit mijn werk om twaalf uur gelijk door, en dan krijg ik te horen dat de aanbieding om negen uur al uitverkocht is.met andere woorden als je zelf moet werken maak je nooit geen kans.
ook heb ik het in alblasserdam en in sliedrecht geprobeerd, terwijl de aanbiedingen nog steeds op de tv te zien zijn jammer hoor, mensen blij maken met een dooie mus

er is volgens mij maar 1 oplossing laat de mensen kunnen reserveren, of zorg dat er voldoende voorraad is.
afzender Corrie Faas

Alle klachten die gemeld zijn door miepie2