Klacht: Teleurstellend

op 13 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dag 1: pakket word om 11:17 gebracht ondanks het tijdvak op 16:30-18:30, kwam precies toen ik bij de winkel was, dus ik laat ‘m sturen naar een postnl pakketpunt. voor 2 euro extra zouden ze ‘m er om 8:30 hebben liggen

Dag 2: 9:15 bij pakketpunt geen pakketje. Nu naar het werk en pakketpunt sluit om 18:00 wat ik niet ga redden

Onbetrouwbare service, zal ik vermijden waar het mogelijk is in de toekomst.

Ik heb extra betaald voor de service om mijn pakketje daar vroeg te hebben. Ik zou jullie aan moeten klagen voor mijn 2 euro.

Ach en ik wil ook graag geen excuses of sorry horen daar kom ik hier niet voor, verzin iets origineels of nuttigs.

Waarvoor een traceringsservice als er 7 uur tussen het tijdvak en bezorging zit?

Zoals ik het zie weten jullie gewoon niks over de status van de levering.

Doe dan graag niet alsof jullie er wel iets over weten.

Dan ben ik tevreden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Krik, Bedankt voor uw melding. Uit uw bericht maak ik op dat de bezorger eerder of later aan uw deur is geweest, dan in track and trace stond vermeld en dat uw pakket de volgende dat niet tijdig gereed lag op het postkantoor. Mjin excuses hiervoor. Om uw melding verder te kunnen verwerken, heb ik uw tracking code nodig. Kunt u deze toesturen, in reactie op dit bericht? Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte meneer Krik, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 16 september 2016 om 16:34 geantwoord

Geachte meneer Krik,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door drollenschuiver