Klacht: Teleurgestelde

op 03 november 2011 over Rowenco in de categorie Internetshops - Algemeen

Op 13 okt. een tablet pc 10 inch met hoes en toetsenbord besteld en betaald.
Heb vorige week gebeld en kreeg een mevrouw aan de lijn en die vertelde mij dat ze wat achterstand hadden met leveren maar dat ik mijn bestelling aan het begin van deze week mijn bestelling zou ontvangen.
het is nu donderdag en heb nog niets ontvangen.
inmiddels heb ik hem ergens anders gezien voor goedkoper.

het liefst de tablet pc want ik heb hem echt nodig en anders per omgaande mijn geld terug

Reactie van de melder van de klacht Murf

6 jaren geleden - Netjes terug gebeld door een Meneer van Rowenco uit Belgieen. Deze meneer heeft uit gelegt wat het probleem was en gaat de bestelling afhadelen. heb er nu vertrouwen in dat het nu goed komt en zie ik mijn bestelling aan komende donderdag 10 aug.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rowenco in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rowenco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rowenco

Heeft op 03 november 2011 om 10:00 geantwoord

Contact gehad met de klant en concreet afgesproken.

Deze klacht is opgelost

Heeft op 10 november 2011 om 13:48 geantwoord

vorige week donderdag met dhr Maet-lieve afgespoken dat ik uiterlijk deze donderdag 10-11-11 mijn tablet zou krijgen, daarmee was ik akkoord mee gegaan.afgelopen maandag 06-11-11 deze afspraak nog gecheckt met het bedrijf of het zeker was dat ik mijn bestelling zou krijgen. Heb een track and trace nr gevraagt maar kreeg te horen dat ze daar niet aan deden omdat ze een eigen koerier zouden sturen. In de loop van deze donderdag even gebeld omdat ik nog niets had ontvangenen, heb ik zelf maar weer gebeld en kreeg nu te horen dat het pakje was afgeleverd maar dat er niemand thuis was terwijl dat wel zo was, dat het pakketje gestolen zou zijn door de koerier en nog meer smoesjes. De afspraak dat ik het maandag zal krijgen omdat het morgen een feestdag is in belgieën en mijn geld over maken gaat dan ook niet lukken omdat dan de banken gesloten zijn. Ik heb hier niet echt vertrouwe meer in.

Reactie van de melder van de klacht Murf

6 jaren geleden - Contact met het bedrijf gehad ,die hebben belooft dat ik mijn bestelling nu uiterlijk maandag binnen heb en anders mijn geld terug gestort krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door Murf