Klacht: teleurgesteld

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dinsdag een pakketje besteld zou woensdag aankomen , toen stond er opeens donderdag tussen 14:00 en 18:00 toen ik om 18:00 weer keek stond er dat het pakketje verkeerd gestorteerd was, dat staat er nu op zaterdag ochtend nog. Ik vind dit erg vervelend omdat ik dit graag voor de kerst wou hebben , dit word dus niks meer. erg teleurgesteld.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn pakketje vandaag nog binnen zou krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 17:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw zending heeft een missortering gehad. Dit wil zeggen dat het opnieuw door het sorteerproces moet. Dit kan ongeveer 1 a 2 werkdagen duren. Tot onze spijt is de sorteerfout tot op heden nog niet gecorrigeerd. Om die reden wil ik u adviseren dit te melden bij de afzender. Zij kunnen ons vragen dit verder voor u na te kijken.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel webcare

Alle klachten die gemeld zijn door anoukdr