Klacht: telegraaf verhoogt abbonnement met meer dan 5% en ik kan niet opzeggen.

op 13 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Mijn abbonnement loopt per kwartaal. Per 28 mei verhoogt de Telegraaf zijn tarieven met meer dan 5%. Daar ben ik het niet mee eens. Ik wil vandaag (13-6) opzeggen maar omdat mijn kwartaal abbonnement per 1 juli opnieuw ingaat, zegt de telegraaf dat ik te laat ben met opzeggen en moet ik nog een kwartaal betalen. Tegen dat duurdere tarief.
In de praktijk heb ik dus maar 3 dagen gehad om op te zeggen.
Dit terwijl ik al 16 jaar netjes betaald heb.

Mijn abbonnement per 1-6 opzeggen, of tegen het oude tarief.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 juni 2016 om 08:50 geantwoord

Gachte heer Van den Bosch,

Dank u wel voor uw bericht. Wij hebben uw abonnement erbij gepakt en zien dat het abonnement inderdaad aan het eind de eerstvolgende abonnementsperiode is beeindigd. Dit is gebeurd volgens de voorwaarden en hier kunnen wij helaas niets aa veranderen. Mocht u nog andere vragen hebben, dan beantwoorden wij deze graag voor u.

De Telegraaf

Heeft op 14 juni 2016 om 09:13 geantwoord

Dus je verhoogt de prijs. Ze de prijsverhoging in de krant. En als de klant niet binnen drie dagen reageert MOET die de nieuwe prijs betalen. Iets van als je het er niet mee eens bent kun je binnen een maand opzeggen bestaat dus niet bij de Telegraaf. Wat een ongelofelijk slechte regeling.

Alle klachten die gemeld zijn door niet kunnen opzeggen